Greške koje ne smijete praviti na društvenim mrežama

0

Procjenjuje se da će broj korisnika društvenih mreža u 2016. godini biti oko 2,13 milijardi, što je 730 miliona korisnika više nego samo 4 godine ranije u 2012 (izvor: Statista). Drugim riječima, vaša kompanija i brend moraju osigurati svoje prisustvo i biti aktivni na društvenim mrežama. Međutim, upravo zbog takvog brzog i širokog dosega društvenih mreža, čak i jedna mala greška može ugroziti ugled vaše kompanije i brenda.

Ako ste zaduženi za postavljanje informacija na društvene mreže, bilo bi dobro da dobro razmislite prije objave postova. Čak i ako grešku uočite samo nekoliko sekundi nakon objave i uklonite je, treba da budete svjesni da postoji velika vjerovatnoća da je već neko taj vaš propust primijetio. Da biste bili sigurni da društvene mreže koristite ispravno, pobrinite se da izbjegnete ovih pet najčešćih grešaka.

sta-izbjegavati-na-drustvenim-mrezama

Prepiranje s klijentima

Javno prepiranje s klijentima, bez obzira da li su to stvarni klijenti ili internet trolovi, može samo nanijeti štetu ugledu vaše kompanije. Najbolja opcija u ovakvim situacijama je da ostanete pribrani, da nezadovoljnog klijenta preusmjerite na službu za korisnike i na pristojan način komunikaciju što prije preselite dalje od prostora društvenih mreža. Ostali klijenti će prepoznati vaš trud i susretljivost ukoliko problem riješite bez sudjelovanja u raspravi. Prepirku na društvenim mrežama, bez obzira na argumente, treba izbjegavati po svaku cijenu.

Jednosmjerna komunikacija

Društvene mreže su razgovorni mediji, pa kada ignorišete svoje „pratioce“, ubijate sav trud koji ste uložili u održavanje društvenih mreža. Dvosmjerna komunikacija stvara lojalne korisnike, gradi odnose i pozitivnu reputaciju.  Ukoliko imate vremena da napišete članak, onda sigurno imate i par minuta da odgovorite na pitanja potencijalnih klijenata. U stvarnom životu ne biste ignorisali osobu koja vam se obraća direktno licem u lice. Isti slučaj je i na društvenim mrežama. Također, imajte na umu da vaša uloga na društvenim mrežama treba da bude zabavna, informativna i da predstavlja izvor inspiracije.

Nepotpuni profil

U vašem najboljem interesu je da vaš profil na društvenim mrežama ispriča priču, pruži informacije i da bude poveznica sa službenom stranicom vaše kompanije. Provjerite da li ste na profil stavili naslovnu fotografiju, kratku informaciju o kompaniji, link službene stranice, te adresu i broj telefona. Što više informacija pružite, klijenti i znatiželjnici će lakše pronaći ono što ih zanima.

Previše objavljenog sadržaja

Redovno održavanje profila na društvenim mrežama, te postavljanje svježih informacija je važan dio internet marketinga, ali kako da znate kada ste pretjerali? Možda je najlakše da se stavite u poziciju vaše publike, te se prisjetite koliko često čitate informacije koje vam plasira brend kojeg vi pratite. Konstantno „bombardovanje“ potencijalnih klijenata informacijama, nije ni u kom slučaju dobra marketinška strategija. Postoji određena granica, kada riskirate da preuzmete ulogu spamera i narušite kredibilitet svoje kompanije,  pogotovo ako ste postavljali neoriginalan sadržaj ili sadržaj koji je samo površno vezan za vaš brend.

Kada i koliko često objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, te o pravilima kojih se trebate držati prilikom objavljivanja sadržaja možete pročitati i na ovom linku http://mojweb.ba/kada-i-koliko-cesto-trebate-objavljivati-sadrzaj-na-drustvenim-mrezama/.

Pretjerana upotreba hashtaga #

Hashtag-ovi (#) su itekako važan dio društvenih mreža, i odličan marketinški trik, ali samo ako ih primjenjujete pravilno. Njihovo pretjerano korištenje, potom stvaranje nevažećih hashtagova, ili dugačkih koji se teško čitaju, može biti samo naporno za vaše klijente, i zagovornike vašeg brenda. Ukoliko koristite relevantne hashtagove na primjer #imevašekompanije ili brenda, olakšavate njegovu upotrebu i samim tim više klijenata će ga koristiti.

Ako želite da novosti, savjete i interesantne sadržaje vezane za web dizajn, online marketing i sl. dobijate e-mailom prijavite se na naš newsletter.