Često postavljana pitanja

Izaberite pitanje na koje želite vidjeti odgovor

Šta je zapravo mojWeb?
MojWeb je servis (usluga) koja u sebi objedinjuje sve što Vam je potrebno da bi imali potpuno funkcionalnu web stranicu na internetu koju možete sami praviti i uređivati, bez potrebe za tehničkim vještinama i znanjima.
Šta sve sadržava usluga mojWeb?
MojWeb je integralno rješenje koje u sebi sadržava: 1. moćan web kreator (integrisan sistemom za jednostavno kreiranje i uređivanje web stranica) 2. pouzdan hosting (prostor na serveru na koji je smještena Vaša stranica) 3. domenu po Vašem izboru (jedinstveni naziv tj. adresu Vaše stranice) 4. e-mail adrese sa Vašom domenom u nastavku 5. profesionalnu podršku koja Vam je na raspolaganju 24/7 i još mnogo toga...
Kako se plaća usluga mojWeb?
Usluga mojWeb se plaća na godišnjem nivou u vidu pretplate. U zavisnosti od nivoa usluge, postoje 4 cjenovna paketa čije cijene možete vidjeti u našem Cjenovniku.  
Šta je domena?
Domena je jedinstveni naziv za Vašu Internet adresu. Umjesto da neku Internet stranicu pozivate njenom IP adresom koju je teško upamtiti (npr. 70.87.134.186) IP adresi se dodjeljuje naziv koji ima neko značenje i lakše se pamti - domena (npr. - mojweb.ba). Domena se sastoji od prvog dijela koji upućuje na vlasnika domene ili njegovu djelatnost, dok dio iza tačke ukazuje ili na državu u kojoj se izdaje domena, ili na tip domene. Registrovana domena se veže sa WEB stranicom i sa E-mail adresama.
Kako da iz naziva domene izbacim mojweb?
Probni paket i mojWeb MINI paket podrazumijevaju da će Vaša stranica biti na mojWeb poddomeni. Ukoliko želite da iz domene izbacite mojWeb, potrebno je da uplatite jedan od naprednijih mojWeb paketa (MIDI, MAXI ili PREMIUM) i u okviru tog paketa dobijate domenu po vlastitom izboru.
Imam registrovanu domenu. Da li je mogu koristiti sa mojWeb uslugom?
Da, potrebno je samo izvršiti preusmjerenje domene na naše DNS servere: dns.fakat.net (46.4.68.178), dns2.fakat.net (70.87.134.186), dns3.fakat.net (174.123.79.170).
Kako mogu kreirati dodatne e-mail adrese?
U zavisnosti od odabranog paketa, imate mogućnost kreiranja određenog broja e-mail adresa sa nastavkom Vaše domene. Sistem automatski, prilikom kreiranja stranice, kreira i jednu e-mail adresu (info@...). Kroz mojWeb administraciju (E-mail -> Podešavanje e-maila) odabirom komande Dodaj e-mail jednostavno možete dodati onaj broj novih e-mail adresa koliko dopušta odabrani cjenovni paket.
Kako pristupam svom e-mailu?
Kroz mojWeb administraciju (E-mail -> Pregled e-maila) dolazite na Webmail gdje ukucate e-mail adresu i lozinku i pristupate c-Panelu. Odaberite jedan od ponuđena tri mail klijenta za pristup mailovima.
Kako pristupam mojWeb administraciji?
Da bi pristupili administraciji Vaše stranice u nastavku adrese Vaše stranice ukucate /login (npr. www.afazija.ba/login) i pritisnete Enter. Otvoriće se dijalog u koji ukucate e-mail adresu i lozinku koje ste odredili prilikom kreiranja stranice i odaberete komandu Prijava.  
Kako mogu promijeniti pristupne podatke za administraciju?
Promjenu lozinke jednostavno možete uraditi kroz mojWeb administraciju (Postavke profila -> Promjena lozinke). Radi Vaše zaštite i zaštite Vaših podataka, izmjenu e-maila ne možete izvršiti kroz administraciju, nego morate kontaktirati našu tehničku podršku.
Kakve su karakteristike hostinga u okviru mojWeb usluge?
Naša kompanija je vodeći hosting provajder na području BiH, tako da u okviru mojWeb usluge provjereno dobijate pouzdan i profesionalan hosting. Veličina prostora koji dobijate zavisi od odabranog mojWeb paketa. Više o karakteristikama paketa možete vidjeti na Cjenovniku.
Koji su uslovi za promjenu mojWeb paketa?
Za vrijeme trajanja ugovornog odnosa u korištenju usluge „mojWeb“ Pretplatnik može izvršiti promjenu paketa usluge. Promjena sa paketa više vrijednosti na paket niže vrijednosti je moguća ako nisu premašeni limiti tehničkih karakteristika definisani u paketu niže vrijednosti, pri čemu se umanjeni iznos godišnje pretplate obračunava tek za naredni pretplatnički period. Razlika vrijednosti paketa se Pretplatniku ne refundira za preostali period tekuće pretplatničke godine. Promjena sa paketa niže vrijednosti na paket više vrijednosti je moguća u bilo kojem momentu trajanja pretplatničkog ugovora, pri čemu će Leftor Pretplatniku obračunati razliku vrijednosti paketa za preostali period tekuće pretplatničke godine u skladu sa Cjenovnikom.
Kako da stranicu optimiziram za pretraživače?
Uz uslugu mojWeb dobijate integrisan on-page SEO. Dovoljno je da kroz mojWeb administraciju u Postavkama stranice unesete Naziv stranice, Naslov na prozoru browsera, Meta opis i Meta ključne riječi. Takođe, sa strane svake od stranica, možete kroz Postavke stranice dodatno postaviti Meta podatke koji će se odnositi samo na tu stranicu.
Šta je SEO?
Search Engine Optimization (skraćeno: SEO ) ili optimizacija web stranica za tražilice ili pretraživače je dio internet marketinga koji se bavi pozicioniranjem web stranica na tražilicama na ključne riječi koje najviše odgovaraju sadržaju stranica. Cilj optimizacije je povećanje ciljane posjećenosti web stranica sa tražilica čime se i povećava broj posjeta stranice. Tražilice su najkvalitetniji izvor ciljane posjećenosti na internetu, a ciljana posjećenost je ključ uspjeha svake web stranice.
Ko je vlasnik stranice napravljene kroz mojWeb uslugu?
Leftor je vlasnik kompletne tehnologije i infrastrukture usluge i ima potpuno vlasništvo i autorska prava nad njima. Sadržaj unesen u web prezentacije kreirane koristeći uslugu „mojWeb“ predstavlja vlasništvo Pretplatnika. U slučaju raskida ovog ugovora Leftor je dužan kompletan sadržaj učiniti dostupnim Pretplatniku u čitljivom formatu.
Koji web kreator je integrisan u mojWeb uslugu?
MojWeb usluga koristi originalni web kreator koji je u cjelosti dizajniran i programiran od strane Leftor-ovog tima programera. Ideja je bila da se napravi web kreator kod koga će kompletna administracija i korisničko sučelje biti na našem jeziku, što je rezultiralo prvim i jedinim takvim rješenjem na našem jeziku.
Da li je moguće promijeniti ranije odabranu temu (dizajn)?
U svakom momentu je moguće izvršiti promjenu teme na već kreiranoj stranici. Svi uneseni podaci će biti prenešeni u novu temu. Ako na stranici imate dosta sadržaja koji ne planirate mijenjati, preporučljivo je izabrati temu koja je strukturom slična ranijoj kako bi se stari sadržaj bolje složio na novoj temi. Izmjena teme se stoji iz nekoliko jednostavnih koraka: Potrebno je u alatnoj traci, dijelu Dizajn, odabrati opciju Tema, pri ćemu se otvara izbornik tema u kome su ponuđene sve raspoložive teme. Skroler unutar prozora nudi mogućnost pregleda svi ponuđenih tema. Prelaskom miša preko teme u izborniku, javlja se uvećana slika radi boljeg pregleda. Klikom na izabranu temu i odabrom opcije Zamijeni dizajn otvara se prozor sa porukom da sistem procesira zahtjev za promjenom dizajna. Klikom na “Zatvori” završen je proces izmjene teme tj. dizajna stranice. Napomena: Ukoliko se izmjena odmah ne pojavi na stranici potrebno je osvježiti stranicu klikom na ctrl F5.
Ako promijenim temu, da li ću izgubiti sadržaj?
Prilikom izmjene teme (dizajna) stranice sav sadržaj sa ranije teme će biti prenesen na novu temu, izuzev u slučajevima kada nova tema nema predviđen prostor za tu vrstu sadržaja (npr. ako sa lijeve ili desne strukture u kojoj imate sadržaj prelazite na temu koja ima samo centralnu strukturu bez modula sa strane, sav sadržaj iz modula sa strane neće više biti vidljiv). Zbog toga je preporučljivo da ukoliko imate dosta sadržaja koji ne planirate mijenjati, kod odabira nove teme izaberete neku koja je po strukturi slična ranijoj temi.
Šta podrazumijeva unikatan dizajn?
MojWeb sistem korisnicima, u prva tri cjenovna paketa (Mini, Midi i Maxi), nudi da odaberu jednu od velikog broja tema pripremljenih od strane naših dizajnera i programera, s tim da su ponuđene teme dostupne svima. To znači da jednu istu temu može izabrati više korisnika. Naravno, dodavanjem vlastitih sadržaja (logo, slike, tekstovi) i mijenjanjem pozadine, te stranice neće izgledati identično, iako su napravljene na istoj početnoj temi. U Premium paketu, klijent ima mogućnost da dobije temu koja će biti specijalno izrađena za njega (custom made) i neće biti dostupna nikom drugom, tj. taj klijent zadržava pravo na unikatan dizajn.

Niste našli odgovor koji ste tražili? Kontaktirajte našu podršku

Tehnička podrška

Za više informacija vezano za tehničke karakteristike mojWeb usluge kontaktirajte nas na +387 35 364 035 ili podrska@mojweb.ba.

Kontakt forma

Prodaja i marketing

Više o usluzi mojWeb, mogućnostima pojedinih paketa pitajte našu službu marketinga i prodaje na +387 35 364 036 ili info@mojweb.ba.

Kontakt forma