YouTube je najpopularnija video platforma, a ujedno i druga najveća tražilica na webu, odmah iza Google-a koji je njegova matična kompanija. Veća nego Bing, Yahoo, Ask i AOL zajedno. To je treća najposjećenija stranica na webu, prema Alexa i SimilarWeb. Nedavni podaci koje je objavio Google pokazuju da sve više i više korisnika koristi YouTube kao tražilicu.
Pretrage koje se odnose na “kako” (“how to”) na YouTube-u rastu za 70% iz godine u godinu. YouTube ima više od milijardu korisnika, što je gotovo trećina svih ljudi na internetu. Svaki dan, ljudi gledaju stotine miliona sati YouTube videa što generiše milijarde pogleda. Broj sati koji ljudi provode gledajući video na YouTube je porastao za 60% u zadnjih godinu dana i to je najbrži rast u zadnje 2 godine. Broj ljudi koji gledaju YouTube svaki dan je porastao za 40% od marta 2014. godine. Broj korisnika koji dolaze na početnu stranicu YouTube-a, na sličan način kao na omiljeni TV kanal, je porastao za više od 3x u zadnjoj godini dana (izvor: YouTube Statistics).
Svjedoci smo da je glavni fokus sa televizije pomaknut na računare. Za bilo koju djelatnost, YouTube je postao nezaobilazan marketinški kanal. Sve više kompanija koristi YouTube za dovođenje posjetilaca na web stranice, pospješenje prodaje i branda, tako da je pravo vrijeme da se upoznate sa koristima koje može osigurati prisutnost na YouTube-u.
Popularizacija proizvoda i povratne informacije
Ako želite da određeni proizvod bude vidljiv publici, jednostavno možete napraviti video o funkcionalnosti tog proizvoda, te prikazati sve njegove prednosti. Ukoliko pri tome budete i kreativni, ubrzo ćete „osjetiti“ snagu YouTube-a, kada se ljudima svidi vaš video a samim time i proizvod. Pored toga na YouTube možete dobiti povratnu informaciju od publike, odnosno kakav utisak ostavlja vaš proizvod na širu javnost.
Podrška klijentima
Za kompanije koje često dobivaju pozive klijenata u vezi problema s proizvodom, YouTube može biti pravi spasilac. Možda nemate radnu snagu koja će se baviti rješavanjem svih tih problema. U tom slučaju, možete napraviti video sa uputama (tutorijalima) i podijelite ga na YouTube, tako da korisnici lagano mogu pristupiti svim informacijama.
Veća posjećenost vaše web stranice
Na YouTube se izvrši preko 3 milijarde pretraga svaki mjesec. Jasno je da će vas potencijalni posjetioci lakše pronaći ako imate sadržaj tamo. Link na svoju web stranicu postavite na svoj YouTube profil, u video ili u opis, tako da sve koji vas pronađu na YouTube dovedete na svoju stranicu.
Ušteda
Jedan od najvažnijih faktora bilo koje marketinške kampanje je novac. Konvencionalne metode poput oglašavanja na televiziji ili u novinama zahtijevaju velika ulaganja, a ne obezbjeđuju domet koji možete imati sa YouTube. YouTube vam omogućava da postavite svoj video potpuno besplatno. Postavljanje YouTube kanala i videa, te analiza prometa na vašem videu ne košta ništa.
I za kraj, jako bitna napomena. Obavezno obezbjedite direktnu povezanost vaše web stranice i YouTube kanala. Sva ili barem ona najnovija videa koja postavite na YouTube, postavite i na svojoj web stranici. Za mojWeb korisnike dodavanje videa na stranicu je sasvim jednostavno. Dovoljno je link videa sa YouTube-a kopirati u element video koji je prethodno postavljen (drag&drop) na željenu poziciju na web stranici (kako postaviti YouTube video na web stranicu?).
Ako želite da novosti, savjete i interesantne sadržaje vezane za web dizajn, online marketing i sl. dobijate e-mailom prijavite se na naš newsletter.