Kada i koliko često trebate objavljivati sadržaj na društvenim mrežama?

0

Vlasnici kompanija često pokušavaju postići ravnotežu između vremena koje troše na marketing svojih proizvoda i usluga, i vremena kada obavljaju svoj posao. Ponekad je upravo postizanje balansa veoma teško i jedan od razloga zbog kojeg oglašavanje na društvenim mrežama stavljaju u drugi plan, jer smatraju da je njihovo održavanje dugotrajan proces. Međutim, to nije u potpunosti tačno i uz ispravan pristup i planiranje, moguće je postići željeni balans. U tu svrhu neophodno je znati kada i koliko često treba objavljivati sadržaj.

Na svakoj društvenoj mreži postoji približna učestalost objavljivanja koja optimizira sposobnost kompanije da se poveže sa svojom publikom. Previše objavljenog sadržaja nije dobro, kao ni premalo jer time potencijalne kupce tjerate od svog brenda. Ukoliko ono što objavljujete ne donosi odgovarajuću vrijednost vašoj publici, onda nije vrijedno postavljanja na društvene mreže. Donosimo vam dva osnovna pravila kojih se trebate držati prilikom objavljivanja na društvenim mrežama.

1. KOLIKO ČESTO OBJAVLJIVATI?
001-koliko-cesto-objavljivati-na-drustvenim-v4

Facebook
Stručnjaci iz SocialBakersa su otkrili da neki od najuspješnijih brendova objavljuju sadržaj na Facebooku u prosjeku jednom dnevno. Ali, treba da imate na umu da velike kompanije imaju veću mogućnost da se njihov sadržaj pojavi na News Feed-u Facebook korisnika, nego manje kompanije. Opći savjet za učestalost objavljivanja na Facebooku je jedan do dva puta dnevno tokom sedmice i ne više od jednom na dan za vikend. Također, objavljivanje tri ili više puta na dan može imati negativan uticaj na angažman korisnika.
Twitter
Obzirom da je Twitter duštvena mreža koja ne filtrira objave, korisnici vide tvitove hronološkim redom od najnovijih prema najstarijim. Na taj način korisnički tvitovi ostaju netaknuti i nisu regulirani nikakvim algoritmom. Stručnjaci za društvene mreže Twitter opisuju kao jedinu platformu na kojoj nema ograničenja za dnevni broj tvitova. Međutim, istraživanja su pokazala da je zlatna sredina četiri tvita dnevno. Ukoliko vam se čini da je to premalo, možete eksperimentisati, i na taj način pronaći optimalnu mjeru za vaše poslovanje.
Google+
Strategija od jedne do četiri objave na dan na Google+ pokazala se uspješnom. Tačna optimalna učestalost ovisi o vrsti publike koju vaše poslovanje privlači. Posvetite pažnju naslovu, jer Google+ djeluje kao mini blog, a svi dobri tekstovi na blogovima uključuju još bolji naslov.
LinkedIn
Najbolja smjernica za LinkedIn dolazi od same mreže, koja je objavila marketinški izvještaj, tvrdeći da 20 postova po mjesecu, omogućava da sadržaj dođe do 60 posto publike. Dvadeset postova po mjesecu jednako je jedan post svaki radni dan.
Instagram
Odličan alat da vaše poslovanje približite ljudima. Uspješne kompanije objavljuju u prosjeku 1 post tokom dana. Naravno da objavljivanje dva puta u jednom danu nije zabranjeno, ali jedna objava po danu ispunjava normu ove mreže. Zanimljive fotografije iz svakodnevnog poslovanja privlače veliku pažnju kupaca.

2. KADA OBJAVLJIVATI?
002-u-koje-vrijeme-objavljivati-v2

Vrijeme kada ćete postavljati sadržaj na određenu društvenu mrežu, ovisi isključivo o vašoj analizi i vašim ciljevima. Najbolje vrijeme za dobivanje klikova (lajkova) može biti različito od vremena kada dobijete komentare. Za početak možete se poslužiti smjernicama QuickSprout-a:
Facebook:
– Postovi objavljeni u 13 sati najčešće se dijele (share)
– Postovi objavljeni u 15 sati dobiju najviše klikova (like)
Twitter:
– Postovi objavljeni između 12 i 18 sati najbolje su ocijenjeni
– Postovi objavljeni u 17 sati najčešće se dijele (retweets)
Tačan odgovor na pitanje o idealnoj učestalosti objavljivanja postova na društvenim mrežama ne postoji. Predvidite kada bi bilo optimalno vrijeme objavljivanja, testirajte i analizirajte uspješnost. Kako se društvene mreže i vaši posjetioci konstantno mijenjaju, proces analize nakon određenog vremena ponovite. Pažljivim eksperimentisanjem pronađite mjeru.