U par koraka do veće posjećenosti web stranice

0

Napravili ste funkciononalnu, jedinstvenu prezentacijsku stranicu. Smatrate da ste zadovoljili i kriterij kvalitetnog sadržaja, ali Vaša stranica i dalje nije dovoljno posjećena. Iako je funkcionalnost i kvalitetan sadržaj itekako bitan za web stranicu, to ipak nije dovoljno.

Ponekad su i najmanje stvari od velike pomoći. Ukoliko se pitate koje su to „sitnice“ koje mogu promijeniti posjećenost Vaše web stranice u samo nekoliko koraka, svakako nastavite sa čitanjem.

u-par-koraka-do-vece-posjecenosti

Povećanje prometa pomoću sistema za oglašavanje    

Plaćene opcije su svakako očigledan, ali i neizbježan pristup, posebno za brzo povećanje broja posjetitelja. Ovakav tip prometa, dovodi korisnike koji trebaju i žele informacije koje vi nudite. Također, modernom analitikom možete vrlo brzo odrediti da li vam se ovaj način povećavanja prometa isplati ili ne.

Društvene mreže           

Nije dovoljno opskrbiti stranicu dobrim sadržajem i nadati se da će ga ljudi nekim čudom pronaći i pročitati. Jedan od najboljih načina da povećate posjećenost stranice je korištenje društvenih mreža. Twitter je idealan za kratke, pamtljive linkove, i jako je korisan ukoliko pišete članke, bez obzira na to da li pišete svakodnevno ili jedan do dva članka sedmično. Naravno, veliku ulogu igra i tip vašeg biznisa. Ukoliko vaš biznis podrazumijeva poslovanje s krajnjim korisnicima, kao što su prodaja robe i slično, onda su za vas idealne društvene mreže Pinterest i Instagram.  

Dobri naslovi i ciljani (targetiran) sadržaj

Naslovi su jedan od najvažnijih apsekata sadržaja. Bez dobrog, primamljivog, interesantnog naslova, čak i najbolji blogovi ostaju nepročitani. Većina blogera, i kreatora web sadržaja potroše vrijeme pišući previše opširne teme, ne posvećujući dovoljno pažnje naslovima, koji su od velikog značaja. Dovoljno je samo par sekundi da pogledate naslov i odmah možete da vidite da li se pronalazite u tom naslovu. To se zove targetiran sadržaj. Sadržaj namjenjen određenoj grupi ljudi i njihovim potrebama, privući će posjetioce na vašu web stranicu.

Optimizacija sadržaja stranice za tražilice 

Sadržaj na stranici mora biti optimiziran u skladu sa ciljevima i ciljnim skupinama. Tekst i slike moraju da pruže sadržaj zbog kojeg posjetioci dolaze na stranicu. Pobrinite se da ključne rijeći, izrazi i opisi po kojima želite da vas posjetioci pronađu budu dio sadržaja na stranici, a ne samo u meta postavkama.   

Učestvovanje čitaoca u postovima

Nakon targetiranja, obratite pažnju na sadržaj koji prezentujete ali i na odnos sa posjetiocima vaše web stranice. Vaši posjetioci moraju da naprave „prvi korak“, odnosno da dijele vaš sadržaj. To se neće desiti ukoliko im vi ne kažete da to urade. Ponekad nije dovoljno poslati indirektnu poruku i nadati se da će je svi razumjeti. Ako želite da podijele vaš post, onda im to i predložite. Itekako je važno da vas šeruju, jer na taj način više ljudi će vidjeti vaš post. Svi prijatelji vaših pratilaca (followers-a) mogu postati novi posjetioci vaše web stranice, bloga ili profila na društvenoj mreži.

Povežite sadržaj linkovima prema drugim člancima

Pokušajte da ključne riječi koje linkate budu s lijeve strane teksta. Istraživanja su pokazala da će ljudi prije kliknuti na link koji se nalazi slijeva, na početku rečenice. Ovo je veoma dobra metoda jer time čitateljima kroz članak nudite mogućnost da saznaju još dodatnih informacija, a sebi mogućnost da ih duže vrijeme zadržite na web stranici.

Kao što vidite, održavanje i promocija web stranice iziskuje dosta vremena i ideja. Dobra vijest je ta što danas ima mnogo više načina za promociju nego prije. Svakako iskoristite i prednosti koje nudi Google Analytics. Pomoću ovog alata, jednostavno možete saznati koliko ste prometa imali na web stranici, iz kojeg izvora su došli posjetioci, koliko su se zadržali, te šta u radili. Te informacije su itekako bitne za određivanje daljnje strategije optimizacije.

Ako želite da novosti, savjete i interesantne sadržaje vezane za web dizajn, online marketing i sl. dobijate e-mailom prijavite se na naš newsletter.